2010. szeptember 1., szerda

Ismét becsengettek

~~~♥♥♥~~~

Ami együtt jár a könyvek és füzetek csomagolásával. Egy másodikoséval, egy negyedikesével és egy hatodikoséval:) :(
A kép színein látszik, hogy mikor végeztem vele...
Persze csak magamnak köszönhetem. Minden évben megfogadom, hogy amint megkapjuk a könyveket, szép fokozatosan elkezdem velük a munkát. De nem, csakazértsem. Az utolsó utáni pillanatra hagyom mindig.
Olyan ez, mint a karácsonyi készülődés:)

Az már csak hab a tortán, hogy anyagtakarékossági és környezetvédelmi szempontokból, előkerestettem a gyerekek régi leckefüzeteit és Leviéből kipottyant a tavaly májusban elvégzett orvosi vizsgálatot igazoló lap. Rajta a megjegyzés: szíveskedjenek nyáron szemészetre vinni.
Mondtam én Apának, hogy szerintem a gyerek nem lát jól, de azt mondta, hülyeség. És mégis.
Lehet, hogy azért is ír olyan iszonyatosan rondán, mert nem lát jól? 
Lehet, hogy megússzuk a hihetetlenül és szemtelenül drága grafológust?

Néha azt gondolom, felelőtlen szülők vagyunk. Kicsit most is.

~~~♥♥♥~~~

2 megjegyzés:

  1. szerintem azert csomagoljuk az utolso (utani) pillanatban, mert remeljuk, hogy amig nincs becsomagolva, addig meg otthon marad:-)
    mindenkinek olyan `felelotlen` szulot kivanok, mint ti!!

    VálaszTörlés
  2. Ez előfordul,hogy elfelejtjük,bár engem is mindig nagyon bántott.
    Azért szemészhez érdemes elvinni,mert az Emberemnek kisiskoláskorában,már 9 évesen derült ki,hogy erős szemüveg kell,addig szídták szegényt,merthogy nem tanult jól,csúnyán írt,dehát nem látott jól a drága!

    VálaszTörlés