2010. június 9., szerda

Hol a Béla buherál...

~~~♥♥♥~~~

...ott születik egy csodaszép babakonyha:)

Volt nekünk egy régi éjjeliszekrény szerűségünk. Nem nagy fakszni, két függőleges és két vízszintes lemez fából. Kitaláltam, hogy ebből csinálok Vercsinek egy új babakonyhát a régi, ronda, ingatag műanyag helyett. Igen ám, az elképzelés nagyon jó volt, de a kivitelezéshez én kevés vagyok. Főleg, ha ilyet szeretnék.
Ekkor gondoltam, hogy kikérem a mi ezermesterünk véleményét. Addig-addig, hogy végül a mi igen kedvelt nagybácsink megcsinálta az egészet. Olyan csodálatosan, hogy ma már nem is látni az éjjeliszekrény alapot.
Tudom, hogy még le kellene festeni, meg megcsinálni a mosogatót, meg a tűzhelyet, meg nagy ötlet a tábla az oldalára, meg néhány akasztó is elkelne még, de nem bírtam ki, be kellett rendeznem:)
A műanyag holmik egyenlőre még bekerültek a szekrény belsejébe, de idővel mindent kicserélünk nem műanyagra:) Úgyis közeleg Vercsi névnapja. Addig is, Erzsi néni öröksége dísziti a kis konyhát, amiből bőven jutott a lányoknak is.
Köszönjük, drága ezermesterünk!
Köszönjük!
Köszönjük!
Köszönjük!
~~~♥♥♥~~~

3 megjegyzés:

  1. Ezzel még én is eljátszogatnék. :D Gyönyörű!

    VálaszTörlés
  2. És még mi minden kincset rejt a kis műhelye:)Nekem babházat készített mikor gyermek voltam, és még villany is volt benne:)

    VálaszTörlés
  3. Én is főzőcskéznék nálatok a Vercsivel, szívesen! :)

    VálaszTörlés