2011. április 18., hétfő

Murphy

Törvény: Ha nem alszod ki magad, alapdolgokat felejtesz el. Pl. lekapcsolni az autó lámpáját, miután kiszállsz.

Folyománya: lemerül az akkumulátor, nem indul az autó és csak női vezetők vagy öltönyös urak járnak feléd, de végre fél óra elteltével meglátsz egy fiatal fiút, három sorral arrébb.

Kiegészítés: szegény fiú lelombozódik, amikor megtudja, hogy csak segítséget kérsz tőle.

Megjegyzés: ha nem jelez hangos sípolással az autó, hogy égve maradt a lámpa, legalább legyen a csomagtartóban bikakábel.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szegény autóm szerintem kezdi megbánni, hogy én lettem a gazdája. Nemrégiben ugye kifogyott a benzin, aztán egy vadállat levitte a parkoló autómról a visszapillantó tükröt, amit jobb híján egyenlőre ragasztószalaggal rögzítettem, már amennyire lehetett, (mindig azt gondolom, hogy a rámenős sofőrök azt gondolják, látva a ragasztgatott visszapillantó tükröt, hogy a hülye p.csa még vezetni sem tud:D) és most ez a kis baki. Szerencsétlen, nagyon ki van szolgáltatva nekem:)

1 megjegyzés:

  1. Én többször jártam így a Trabantommal, meg a Wartburgommal is. A kis Suzuki már sípol, ha égve marad a lámpa :))) Különben vele is így járnék....
    Nőből vagyunk, na.

    VálaszTörlés