2011. április 4., hétfő

Csabrendek

Nem, nem Csabrendekre utaztunk a hétvégén, de ő volt a ludas abban, hogy már Székesfehérvárnál rájöttem az úti célra:)
Jó volt együtt lenni. Hatalmasakat sétáltunk városokban, erdőkön-mezőkön, várakban,eveztünk a barlangban, leégtünk az ebédnél, naplementénél vacsoráztunk a szabadban, medvehagymát gyűjtöttünk és élveztem a kölcsön fényképezőgép tudományát (de annyira, hogy eltévedtem az erődben. Szerencsére az én hites uram rám talált, mondván rossz pénz nem vész el:D).









6 megjegyzés:

  1. Micsoda fotók és milyen szépek vagytok!!!!!!Errefelé jártatok?????Óóóóó....

    VálaszTörlés
  2. vacakul érezhetted magad, úgy nézem :-)

    szép képek!

    VálaszTörlés
  3. Szépek vagytok :))) és még szép, hogy a párocskád megtalált! Hogy is bírt volna egyedül egy ekkora családdal :))))

    VálaszTörlés
  4. Mammka! Nem, egy kicsit odébb:) Sümegen.

    Kriza! Igen, nagyon vacakul;)

    Virág! De csakis azért:)))) Egyébként észre sem vettem, hogy elvesztem, annyira élveztem a sétát és a fotózást:)

    VálaszTörlés
  5. de a malom meg a tó az nem Tapolca, véletlenül?

    Sümeget megismertem, anno a nagybátyámék csinálták a vár alatt a várcsárdát, amikor még a Kapitány Hotel sehol sem volt :-)) ott töltöttem náluk pár hetet, mindennap felmásztunk a várba az unokahúgommal, csak akkor még nem volt felújítva, voltam vagy 10 éves, i.e. :-))

    VálaszTörlés