2010. október 2., szombat

A futás és én

~~~♥♥♥~~~

Feladtuk.
Egyenlőre legalábbis.
Edit egy kommentben rávilágított, hogy lehet ezt okosabban, ésszerűbben is csinálni. Most gyalogolni  (nem sétálni!) járok esténként. (Na jó, nem minden este) És jó! Nagyon élvezem. 
Míg a futás kínszenvedés volt és úgy kellett rávennem magamat, hogy futóruhába bújjak és lemenjek, addig most könnyedén felkapom a melegítőt és tudom, hogy egy kellemesen elfáradós háromnegyed óra vár rám.  Ma este haza sem akartam jönni...
Míg a futásra koncentrálnom kellett és nem tudtam zenét hallgatni közben, addig most bedugom a fülembe a hallgatót és nekivágok. Tán még dalolok is közben:) (Egy dolog van, amin még gondolkodom, hogy beszerzek egy saját MP3 lejátszót, mert apa alternatív rock zenéje nem épp az én világom:D)

Köszönöm Edit, hogy segítettél!


~~~♥♥♥~~~

2 megjegyzés:

  1. Szuperszuperszuper!!!!!!!

    Örülök, hogy élvezed a gyaloglást! Ez a kulcs minden testmozgáshoz, mert amit nem jó kedvvel csinálsz, azt szinte biztosan abbahagyod hamar.
    Azért számolj be majd később is, hogy megy!
    (Sokat gondoltam azóta rád, de még várni akartam a rákérdezéssel, mi lett végül :)
    Edit

    VálaszTörlés