2010. március 17., szerda

Miért?

~~~♥♥♥~~~

Miért van az, hogy az embernek csak addig vannak barátai, amíg vidám?
Miért van az, hogy eltűnnek a barátok, ha a másiknak is problémája van?
Miért van az, hogy mások problémái mindig fontosabbak és nagyobbak, mint a másoké?
Miért van az, hogy a kis probléma nem probléma?
És sok kicsi már nagy problémának számít?
Miért csak titokban lehet sírni?
Miért nem lehet elmondani, ha bánatos az ember?
És ha elmondja, miért nem vesznek róla tudomást?
Miért nem lehet az ember fáradt?
Miért érzi magát egyedül valaki egy nagy család kellős közepén?

Megválaszolhatatlan kérdések, amik mindenhol akadnak.
Tehát nem is fontosak...

~~~♥♥♥~~~

8 megjegyzés:

  1. Miért ne lennének fontosak????

    VálaszTörlés
  2. Nagyon hasonlóak kavarognak bennem.....:( És ez nagyon szomorú.....Egyvalakinek mindig fontosak vagyunk,csakhát hiányzik az emberszeretet is......

    VálaszTörlés
  3. Nóri! Fontosak, fontosak, de mindig van valami más...

    Mammka! Igen, az emberszeretet.

    VálaszTörlés
  4. Pedig Jézus mellé is adtak egy segítséget, hogy vigye a keresztjét, amikor Ő már nem bírta. El is fogadta.

    VálaszTörlés
  5. Annyira jó lenne beszélgetni veled egy kicsit! Te valahogy "nyugalmi" példaképem lettél. Mindig szégyenlem magam amiért lelkizem, de te mindig megértetted azt ami mögötte van! Most én is értelek téged!
    Egyébként olvastad a quiltverses Pablo Neruda verset? Én most annak a hatása alatt vagyok és nagyon padlóra kerültem miatta!

    VálaszTörlés
  6. Julcsikám! Szeretnélek átölelni...
    (Csak remélni tudom, hogy segítene)

    VálaszTörlés
  7. Julcsi, ez igy nem jo!!! Igenis muszaj, hogy (legalabb neha) a lista elejere tedd magad!!! Az a baj, hogy ha a csalad/kornyezet ahhoz szokott, hogy meg az aranyhorcsog is a mama elott jon, akkor ez a termeszetes nekik. Es hidd el, lehet, hogy csak megijednek, hogy te is lehetsz rossz allapotban/banatos/gondterhelt, mert nekik te vagy a biztos pont.
    Legkozelebb igyekszem feleannyit fecsegni es eroszakkal raveszlek, hogy meselj, mert mi hidd el meghallgatjuk!:-D

    VálaszTörlés
  8. IDA! Egy kis segítség nekem is jól jönne, de csak ha nem kényszerű:( Vagy elég lenne egy fül, ami meghallgat.

    Kriszta! Na ne hülyéskedj! Én, mint példa:)

    Agibo! Igen, sokat segítene!:)

    Kriszta! Nem ér annyit az egész, már túl is vagyok rajta. Kialudtam magam, nyugalomban, csendben megittam a kávémat és rögtön más színben látom a világot. És csak fecsegj, nagyon szerettem hallgatni!:)

    VálaszTörlés