2010. március 19., péntek

Károly herceg

~~~♥♥♥~~~
... és az ő látogatási kis hazánk nagy fővárosában.



Hallottam én a minap félfüllel, hogy jön és hogy itt lesz és programot is szerveznek neki, de egyrészt nem vagyok rajongója, hogy csapot-papot otthagyjak, hogy láthassam, másrészt itthonülő anyukaként, nem zavar az ezzel járó forgalomkorlátozás sem. Miután nyugtáztam jövetelét, el is felejtettem a dolgot.
Egészen tegnap délutánig. 
Először akkor jutott eszembe, amikor tömegközlekedtem éppen, át az Erzsébet-hídon, Budáról Pest felé. Egy hatalmas fekete teherautó álldogált a busz-sávban, fekete ruhás, mellényes emberek körülötte. Amikor elhaladt mellettük a busz konstatáltam, hogy nem kommandósok, akik a vízből akarnak kimenteni valakit, hanem szedik össze a brit zászlókat. Gondoltam, akkor véget ért az ominózus látogatás -mondom, hogy csak félfüllel hallottam a híreket:)- és micsoda képmutatás, hogy még ott a lábnyoma a hídon, de máris szedik össze a lobogókat. És itt már másfelé jártak a gondolataim...
Aztán rögvest eszembe jutott újra, amikor az autóbusz innentől kezdve csak araszolgatni tudott. Fél percenként néztem az órámat, hiszen időre megyek, várnak rám. És szidtam magamban minden autóst, aki a busz-sávban tartózkodott és feltartotta a buszt. És hőbörögtem azon, hogy nem tartják/tartatják be a rendet, hiszen így felesleges az egész. Egyre inkább késésben voltam, rámtelefonáltak, hogy hol a csudában vagyok. Ekkor rögvest eszembe jutott újra az angolok kedvenc uralkodója. Ugyanis megszólalt a hangosbemondó a buszon: "aki az Urániánál akar leszállni, szálljon le itt, mert Károly herceg moziban van és nem lehet megállni a mozi előtt." Jah, kérem! Akkor késhetek, hisz én fel nem érhetek egy uralkodóval...

~~~♥♥♥~~~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése