2009. március 30., hétfő

Drótszamár

Van nekem egy kerékpárom. Mountainbike. Azt hiszem...
Nem szeretem, mert kényelmetlen a nyereg. Ezen ugyan lehetne segíteni...
Nem szeretem, mert nagyon előre kell dőlni, megfájdul a csuklóm. A kormányt is ki lehetne cserélni, bár egy kicsit vicces lenne...
Nem szeretem, mert mindig gondjaim vannak a váltóval. Hiába, a sokat emlegetett női logika. Na ez az, amit nem lehet kicserélni:)

Már régóta szeretnék egy másik biciklit, amit egyszerűen csak tekerni kell:) (Igen, kedvesem, akkor sokkal többet bicikliznék!!)

És most, a hétvégi bicikliexpo-n megláttam álmaim biciklijét! Mit biciklit?! Kerékpár-költeményt!!!


Hej, ha nekem ilyen lehetne! Le sem szállnék róla...

Mondtam már, hogy még a nyerge is rózsás?:)))

3 megjegyzés:

  1. Én is sokat mondogattam a Kedvesnek, h szeretnék egy új biciklit. Kaptam is, egy csaknem 30éves igazi svájci versenybringát...felújítva, női vázassá alakítva, női nyreggel, női kormánnyal... Egyszerűen olyan lett, mint én. Tavaly tettünk is egy fél Balaton túrát!!!!:)))
    A nyáron majd te is kipróbálhatod;)

    VálaszTörlés
  2. A hegyi verzióval én sem voltam kibékülve,nekem a nyakam fájt. de ha húsvétra tényleg kapok biciklit,azért felülsz a tiédre h. randizzunk a kopaszi-gáton?

    VálaszTörlés
  3. Norka! Na de annak biztos nem rózsás a nyerge;))

    Violini! Naná! Már alig várom:))

    VálaszTörlés